در این مراسم که با حضور رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران، رئیس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری و جمع زیادی از کارشناسان کانون و نیز پیشکسوتان کارشناس همراه بود از کارشناسانی که بیش از 40 سال سابقه خدمت به عدالت و مردم را در کارنامه کاری خویش داشتند ، تقدیر به عمل آمد.
مجتبی بهرامعلی ، رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران ضمن تبریک روز کارشناس و عرض خیر مقدم به حاضران در جلسه و نیزپیشکسوتان کارشناسی که سالها با گزارش های خود در تعمیم عدالت در جامعه سهم به سزایی داشته و موجب اعتلای شان کار کارشناسان در جامعه شده اند و افتخار برای کانون های کارشناسان رسمی کشور آفریده اند ، از سالها کار کارشناسی آنها تقدیر کرد.
در این مراسم از پیشکسوتان کارشناسان رسمی دادگستری با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته